środa, 17 lutego 2016

Sałatka owocowa z galaretką


Jedzenie ze słoika jest ostatnio bardzo trendy, idę więc z duchem czasu... ;)
Moja propozycja powstała w wyniku smutku jaki poczułam widząc resztkę galaretki w lodówce. Nie lubię marnować jedzenia, postanowiłam więc ją wykorzystać. No ale co zrobić z 2 łyżkami galaretki agrestowej? SAŁATKĘ :)
Sprawdzi się jako zamiennik batonika z automatu w pracy lub jako kolorowa sałatka dla małego niejadka.
Na zdjęciu widniej też mały czerwony kotek pełen błyszczyków do ust. Z okazji Dnia Kota, jako nadworna kociara, musiałam umieścić coś kotowatego na zdjęciu.





SKŁADNIKI:

2-3 łyżki zrobionej wcześniej galaretki o dowolnym smaku
1 nieduży banan
2 dojrzałe kiwi
łyżka kokosa w płatkach
łyżka migdałów w płatkach

WYKONANIE:

Galaretkę robimy według instrukcji na opakowaniu. Dla mnie ważne jest aby była bezglutenowa i bez żelatyny wieprzowej.
Owoce obieramy ze skórek i kroimy w kostkę lub plasterki, jak komu wygodnie.
Galaretkę kroimy w drobną kosteczkę i wrzucamy na dno słoika i dodajemy warstwami kolejno banana, kiwi, płatki kokosa i płatki migdałowe. Zamykamy słoik i zjadamy, gdy mamy ochotę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz