piątek, 11 grudnia 2015

Informacja techniczna i zdrowy deser

Kochani czytelnicy :)

Myślałam, że ten blog to będzie całkowity niewypał. Miło mi bardzo słyszeć pozytywne komentarze, zachęca mnie to do dalszego działania, a w przyszłości zapewne do rozwijania bloga. Nadal traktuję to jako zabawę i sposób na przekazywanie moich kulinarnych doświadczeń. Postanowiłam w końcu udostępnić Wam możliwość komentowania. Nie blokowałam jej celowo, tylko szczerze mówiąc zgapiłam się i miałam ustawione komentarze z google+ jako jedyna forma kontaktu... pierdoła i tyle ;)
Od dziś możecie pisać co myślicie, co czujecie, zadawać pytania :)
Gorąco Was do tego zachęcam i polecam również polubienie fanpage'a na Facebooku:
 
Będziecie na bieżąco mogli widzieć czy dodałam posta czy się obijam ;)
 
A na umilenie wieczoru, błyskawiczny deser o zapachu świąt ;)
 
SKŁADNIKI:
 
4 jabłka
pół łyżki cynamonu
4 łyżki miodu
2 łyżki oleju kokosowego
konfitura malinowa
 
WYKONANIE:
 
Jabłka obieramy, przekrajamy na pół i wycinamy gniazda nasienne. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy, wrzucamy cynamon i miód. Na rozmieszane przyprawy wrzucamy jabłka i obtaczamy je w przyprawach. Wyłączamy patelnie, jabłka przekładamy na blaszkę i podlewamy odrobiną wody. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 15-20. Podajemy z konfiturą malinową, smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz