poniedziałek, 8 czerwca 2015

Pierwszy raz zawsze trudny

Witaj strudzony wędrowcu!

Jeśli tu dotarłeś prawdopodobnie jesteś już zmęczony ciągłymi poszukiwaniami przepisów na szybkie, smaczne i bezpszeniczne potrawy, a nawet i te bezglutenowe. Prawdopodobnie mam dla Ciebie bardzo dobrą nowinę! To tu! Tu znajdziesz coś, co możesz wykorzystać w swojej kuchni, a przynajmniej taką mam nadzieję ;)

Bloga chciałam założyć już od bardzo dawna, dlaczego? Bo kocham gotować, uwielbiam wywoływać smakowy orgazm, a także łamać konwenanse ale przede wszystkim lubię dobrze zjeść. Niby nic takiego, no bo przecież modne jest gotować, ale czy proste? Nie w moim przypadku. Jestem alergikiem na wiele pysznych rzeczy, na jedne bardziej i tych unikam, a na drugie mniej. Ze względu na inne dziwne przypadłości zdrowotne typu NT, PCO, IO postanowiłam wziąć się za siebie i zrobić mały porządek. Nie jem pszenicy, selera, wieprzowiny, pistacji. Staram się jeść zdrowo, ale nie nudno ;)

Myślę, że wielu z Was będzie mogło wesprzeć się jakimś przepisem, szczególnie na początku "bezglutenowej drogi", kiedy te wszystkie mąki i cudactwa wydają się zupełnie obce i odległe.

ENJOY :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz